REO THUNDER 001

Hier kunt u info of vragen kwijt over bijeenkomsten
usacars
Berichten: 29
Lid geworden op: 29-09-2014 12:05

Bericht door usacars » 22-01-2015 08:38

usacars schreef:
reom35a2 schreef:Ik ben er ook bij met de reo op 12 april
nu hebben we er zeker een stuk of 12 reos dacht ik
marjo en ik gaan binnnekort ff praten met elkaar
dus het gaat goed komen
iemand soms nog een leuk idee voor de reo thunder dag
kleinigheidje ofzo
grt willem en marjo
gisteravond gezellig gepraat met marjo
overleg gehad en het komt goed
REO THUNDER NL wordt een feit
hou 12 april vrij
grt willem en marjo

admin
Site Admin
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-06-2014 20:06

Het plan voor REO THUNDER NL-001

Bericht door admin » 31-01-2015 11:22

Hoi allemaal,

Zoals Willem al berichtte de 1E REO-THUNDER-NL gaat door !!!. Zoals gepland op de 12e April. We zullen verzamelen bij Willem’s garage in Lopik ( doen daar effe een bakkie ) en vertrekken dan in colonne voor een ritje van ongeveer 40 km naar het Nederlands militair museum in Soesterberg. Hier kunnen we dan een poosje vertoeven, een boterhammetje oppeuzelen, het museum verkennen en misschien kunnen we daar nog voor een leuke verassing zorgen. Vanuit het museum vertrekken we dan weer naar het eindpunt dat in Benschop ligt, hier staat een sportkantine ter beschikking met een grote parking, leuk voor een groepsfoto van de reo’s. in de kantine al daar kunnen we de inwendige mens nog wat versterken en nog wat na praten waarna ieder weer op huis aan kan. Dit is het globale plan voor de 1e REO-THUNDER-NL.

We zijn nog aan het bekijken of we een leuk shirt met opdruk kunnen regelen ter herinnering.

Kosten :
Bezoek museum +/- € 9,75 PP voor volwassen en kinderen 4 tot 12 jaar € 4,75
REO-THUNDER shirt reken op max € 12,--

Die gene die zich al aangemeld hebben graag even door geven met hoeveel personen zij komen en of men interesse heeft voor het unieke shirt ( gelijk even de maten doorgeven M/XL/XXL)

opgeven en correspondentie m.j.h.nijssen@home.nl

Willem en Marjo
De beheerder van het REO-NL forum is niet strikt REO minded en heeft nog meer speelgoed in de schuur staan naast de M35a2C : 1 DAF YA 314 Kipper, 1 Unimog S404.1 radio wagen en een Nekaf 3D puzzel (M38a1)

Rob-Rules
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-10-2014 22:14

Bericht door Rob-Rules » 02-03-2015 11:32

Even een vraag i.v.m. de mogelijkheid dat mijn M36 is verkocht.

Zou ik ook mogen aansluiten met mijn K30, of moet ik mezelf maar gewoon afmelden?
Misschien kan ik nog wel wat regelen om mee te doen met een M35, maar dat weet ik nog niet.
M1028 + 2x M101

admin
Site Admin
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-06-2014 20:06

Bericht door admin » 02-03-2015 11:43

Rob-Rules schreef:Even een vraag i.v.m. de mogelijkheid dat mijn M36 is verkocht.

Zou ik ook mogen aansluiten met mijn K30, of moet ik mezelf maar gewoon afmelden?
Misschien kan ik nog wel wat regelen om mee te doen met een M35, maar dat weet ik nog niet.
We willen niet lullig doen om alle andere voertuigen te weren, maar het moet wel een "REO" THUNDER blijven, wat ons betreft mag je wel mee rijden met een K30 maar dan wel helemaal achteraan. e.e.a. onder voorbehoud dat er niet te veel andere voertuigen bij aan willen sluiten want dan gaat het geen REO THUNDER meer worden
De beheerder van het REO-NL forum is niet strikt REO minded en heeft nog meer speelgoed in de schuur staan naast de M35a2C : 1 DAF YA 314 Kipper, 1 Unimog S404.1 radio wagen en een Nekaf 3D puzzel (M38a1)

Rob-Rules
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-10-2014 22:14

Bericht door Rob-Rules » 06-03-2015 13:24

admin schreef:We willen niet lullig doen om alle andere voertuigen te weren, maar het moet wel een "REO" THUNDER blijven, wat ons betreft mag je wel mee rijden met een K30 maar dan wel helemaal achteraan. e.e.a. onder voorbehoud dat er niet te veel andere voertuigen bij aan willen sluiten want dan gaat het geen REO THUNDER meer worden
Bij deze meld ik de M36 af, omdat ik hem heb verkocht.
Ook mezelf meld ik maar af, aangezien er toch verder geen antwoord komt.

Voor degenen die wel gaan, veel plezier en vooral veel foto's maken!!
M1028 + 2x M101

Plaats reactie